Spor z dobaviteljem

Dobavitelj elektrike gospodinjskim odjemalcem mora zagotoviti pregleden, enostaven in brezplačen notranji postopek obravnave pritožb gospodinjskih odjemalcev.
 
V ta namen dobavitelj električne energije sam ali skupaj z drugimi dobavitelji v okviru združenja zagotovi postopek izvensodnega reševanja sporov s potrošniki v zvezi z dobavo električne energije gospodinjskim odjemalcem pred neodvisnim izvajalcem izvensodnega reševanja sporov, ki izpolnjuje pogoje in zagotavlja postopek v skladu z določbami zakona, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov. Če dobavitelj v postopku iz prejšnjega odstavka pritožbi ne ugodi najkasneje v roku enega meseca ali zahtevku gospodinjskega odjemalca ne ugodi v celoti, lahko gospodinjski odjemalec vloži pobudo za začetek postopka v zvezi z domnevnimi kršitvami dobavitelja električne energije pri izvajanju pogodbe o dobavi pri neodvisnem izvajalcu izvensodnega reševanja sporov.
 
Izvajalca izvensodnega reševanja sporov, pri katerem gospodinjski odjemalec vloži pobudo za začetek postopka, dobavitelj električne energije določi za dobo štirih let.
 
Sodelovanje dobavitelja v postopku, ki ga sproži gospodinjski odjemalec pred neodvisnim izvajalcem izvensodnega reševanja sporov, je obvezno.
 
Stroške postopka neodvisnega izvajalca izvensodnega reševanja sporov plača dobavitelj oziroma združenje dobaviteljev električne energije.
 
Dobavitelj ali združenje dobaviteljev električne energije lahko določi sistem povračil in odškodnin, ki jih zagotavlja gospodinjskim odjemalcem za posamezne kršitve svojih obveznosti v zvezi z dobavo, če je to upravičeno glede na višino škode, težo kršitve in stopnjo odgovornosti.
 
Dobavitelj mora uskladiti način izvajanja izvensodnega reševanja sporov v zvezi z dobavo električne energije gospodinjskim odjemalcem z zahtevami spremenjenega 50. člena Energetskega zakona v šestih mesecih od uveljavitve tega zakona.

Reševanje pritožb pri dobavitelju

Več informacij o reševanju pritožb pri posameznem dobavitelju najdete na spodnjih povezavah:

Meta informacije
Datum objave
26.09.2014 12:11
Datum posodobitve
27.09.2018 10:04
Ključne besede
spor z dobaviteljem reševanje sporov pritožba
Področja
Gospodinjski odjemalci Električna energija Skupna kontaktna točka