Komercialna kakovost
Komercialna kakovost obravnava kakovost ne-tehničnih storitev, ki jih sistemski operaterji (tudi dobavitelji električne energije) nudijo uporabnikom omrežja.
Komercialna kakovost se meri z odzivnimi časi za izvršitev posamezne storitve. Določene storitve so regulirane tako, da uporabniku jamčijo določen odzivni čas ponudnika storitve - v tem primeru govorimo o zajamčenih standardih komercialne kakovosti. Kakovost nekaterih storitev pa se regulira s povprečnimi vrednostmi, ki veljajo za neko področje - v tem primeru govorimo o sistemskih standardih komercialne kakovosti.
Uporabniki omrežja lahko na podlagi sistemskega standarda dobijo predstavo, v kolikem času lahko pričakujejo izvršitev storitve, nimajo pa zagotovil, da bo kakovost storitve v njihovem primeru zares skladna s sistemsko ravnijo – lahko bo boljša ali pa tudi slabša.
Sistemski standardi komercialne kakovosti
- povprečni čas, potreben za izdajo soglasja za priključitev [dni],
 - povprečni čas, potreben za izdajo pogodbe o priključitvi na NN-omrežje [dni],
 - povprečni čas, potreben za odgovor na pritožbo v zvezi s kakovostjo napetosti [dni], in
 - povprečni čas, potreben za rešitev odstopanj kakovosti napetosti [mesecev].
 
Zajamčeni standardi komercialne kakovosti
- povprečni čas, potreben za izdajo ocene stroškov (predračuna) za enostavna dela [dni],
 - povprečni čas, potreben za aktiviranje priključka na električno omrežje [dni],
 - povprečni čas, potreben za odgovore na pisna vprašanja, pritožbe ali zahteve uporabnikov [dni],
 - povprečni čas do ponovne vzpostavitve napajanja v primeru napake na napravi za omejevanje toka (06:00 - 22:00) in (22:00 – 06:00) [h],
 - povprečni čas, potreben za odpravo okvare števca [dni], in
 - povprečni čas do vzpostavitve ponovnega napajanja po izklopu zaradi neplačila [h].
 
Pritožbe s področja komercialne kakovosti
- izdaja ocene stroškov (predračuna) za enostavna dela,
 - izdaja soglasja za priključitev,
 - izdaja pogodbe o priključitvi na NN-omrežje,
 - redno odčitavanje števcev v enem letu s strani pooblaščenega podjetja,
 - odprava okvare števca,
 - odgovor na pritožbo v zvezi s kakovostjo napetosti,
 - odprava neskladja odklonov napajalne napetosti,
 - maksimalno dovoljeno trajanje in število nenačrtovanih dolgotrajnih prekinitev (velja za končne odjemalce na SN),
 - maksimalno dovoljeno trajanje posamezne nenačrtovane dolgotrajne prekinitve,
 - aktiviranje priključka na električno omrežje,
 - ponovna vzpostavitev napajanja v primeru napake na napravi za omejevanje toka,
 - napačni odklopi zaradi napake vzdrževalnega osebja,
 - vzpostavitev ponovnega napajanja po izklopu zaradi neplačila,
 - odgovori na pisna vprašanja, pritožbe ali zahteve uporabnikov,
 - neizvedeni ali zamujeni vnaprej dogovorjeni obiski in
 - pravočasna obveščenost uporabnikov o načrtovani prekinitvi.